· 

Here we gooooo

Ik hoor steeds het liedje 'Hey boy, hey girl' (The Chemical Brothers) in mijn hoofd. met het stukje tekst... 'Here we gooo', in. Ken je dat?


Bon, het is zover... Na een weekje testen met mijn 'favourite support team' gooiden we de website voor de leeuwen... 


Hier en daar moesten nog enkele schoonheidsfouten worden rechtgezet.


En dan was het bang afwachten... 

Elke vijf minuten checken... Heeft iemand hem al gezien?

Hoeveel mensen zijn hem aan het bekijken?



Spannend allemaal dat kan ik jullie wel zeggen.


Na enige tijd kwamen de eerste positieve reacties en ook de eerste bestellingen binnen... 


Fiere werknemer van Help Mijn Kind Heeft
Fiere werknemer van Help Mijn Kind Heeft

Ik krijg veel complimenten voor het initiatief en daar ben ik heel blij mee... 


Want daar doe ik het voor... Na zelf te ondervinden dat het niet eenvoudig is om steun of hulp te vinden... Hoop ik toch een klein beetje te kunnen helpen bij de zoektocht naar alles wat het kind kan helpen om zijn of haar leven makkelijker te maken.


Amai dat was veel 'helpen' in één tekst... ☺️


Ook zijn er positieve reacties op de layout van de site... Ook daar ben ik best trots op, want ik deed bijna alles zelf... Behalve het logo... Daarvoor vroeg ik hulp aan Haske Sommers-Kroes... Die de mooiste illustraties maakt... 


Jammer genoeg ben ik gebonden aan een 'aankoopbudget', want ik heb nog wilde plannen met deze website...


Hou 'Help Mijn Kind Heeft' maar in de gaten... 


Ik vraag me af wat jullie graag willen horen in mijn blog?


Info over producten? Ervaringen met producten? Mijn persoonlijke struggle? 


Ook als jullie suggesties hebben voor producten... 


Shoot, in the comments...

Reactie schrijven

Commentaren: 1
  • #1

    Stephanie Oeyen (zaterdag, 16 oktober 2021 17:15)

    Je moet er denk ik een beetje van de drie zetten. Info over producten, de ervaring ermee en je persoolijk struggle dan heb je een goed mix.

    De ouderts kunnen dan hier terecht voor om het even wat ze zoeken.